وبلاگ
همسرداری 2

#آهای_خانم_آهای_آقا

💕 چه جوری از همسرم انتقاد کنم ؟

وقتی می خواین از شوهرتون انتقاد کنید قهر و داد و هوار و گریه راه نندازین
بهتره از اسلوب انحرافی وارد شید مثلا این جمله رو بگید :  "من ازشوهرم فلان انتظار رو دارم" آقایون کلا برای برآورده کردن انتظارات شما جون هم میدن چون حس الگو بودن رو در وجود خودشون احساس میکنن اما اگر سر همسرتون داد بزنید اون فکر میکنه میخواین توی رابطه مسلط بشین اونم سرتون داد میزنه

💑💞همسر من💞💑

6 راهکار برای کنترل خشم

به یاد داشته باشید :
افکار شما باعث خشم شما شده‌اند نه بقیه مردم

بپرسید :
آیا عصبانیتم میتونه کمکم کنه که به اهدافم برسم؟

بس کنید :
از اینکه حالت دفاعی داشته باشید. به بقیه گوش کنید و سعی کنید آینده نگری اونارو درک کنید.

فکر کنید :
به موقعیت و میزان خشمتون

تمرین کنید :
نفس عمیق کشیدن و تکنیکهای ریلکسیشن

اگر لازم بود :
پیاده روی کنید تا آرام شوید.

💑💞همسر من💞💑
نکاتی که باعث ایجاد سردی در همسران میشود

✨ عیب جویی از هم
✨ نارضایتی از زندگی
✨ قهرهای طولانی مدت
✨ متهم کردن همدیگر
✨تهدیدبه جدایی
✨ابراز خستگی مداوم

💑💞همسر من💞💑
#آهای_خانم_آهای_آقا

قانون رابطه

از نقاط ضعف و حساسیت های شریکتان محافظت کنید

✅ هر آدمی حساسیت هایی دارد
به جا یا نابجا. با دلیل یا بدون دلیل
یکی از دماغش خوشش نمیاید،
یکی از حرف زدن در مورد خانواده اش را دوست ندارد،
یکی از تحصیلات پایینش خجالت زده است،
یکی رو وزنش حساس است و
دیگری ترجیح می دهد بحث مادی نکند

✅ وظیفه ماست که مواظب حساسیت های شریکمان باشیم👉
و نه تنها بحث در مورد آنها را پیش نکشیم که حتی اگر در مهمانیها و بین دوستان و آشنایان حرفی در این مورد زده می شود، جریان بحث کنیم....

✅ سر این حساسیت ها هیچ شوخی با هم نداریم.
حق نداریم به بهانه "دارم شوخی می کنم"
دست بگذاریم روی حساسیت های شریکمان

💑💞همسر من💞💑
اگر همسرتان، احترام شما را نگه نمی دارد، برخورد خوب خود را کنار نگذارید و

مطمئن باشید رفتار صحیح شما به تدریج او را اصلاح خواهد کرد.
💞

💑💞همسر من💞💑
#برای_یک_بانو

جلب همکاری مردان در خانه

اگر تمایل دارید همسرتان در منزل به شما کمک کند👇

⭐️ به او فرصت دهید به کارهایی که می‌خواهد بپردازد.
⭐️ اگر کاری را ناشیانه انجام داد، او را ملامت نکنید و توانایی خود را به رخ نکشید.
⭐️ به شوهرتان ثابت کنید که به کمکش نیاز دارید.
⭐️ برایش تعیین تکلیف نکنید.
⭐️ از فشار کار ننالید و غرولند را کنار بگذارید.
⭐️ کمک‌های شوهرتان را کوچک نشمارید و برعکس، آن را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهید.
...................................................
منبع کانال سروش : همسر من
💞💑
@