سلام علیکم
نگاه به نامحرم..... قسمت اول
امروز می خوام مباحث نگاه به نامحرمو تو وبلاگ شروع بکنم و بخش جداگانه ای رو براش اختصاص بدم تا بتونید به راحتی پیداش بکنید.... امیدوارم شمام با گذشتن نظراتتون تو تکمیل کردن مطالب به من کمک بکنید

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
چرا نگاه به نامحرم؟
به عنوان یه پسر 25 ساله با شهوت قوه جنسی بالا ازتون می پرسم چرا باید نگاه بکنم!
خب خیلیاتون ممکنه بگید داداش این چیه می پرسی خب لذت داره دیگه.... قبول دارم یه لذت کوتاهیم داره... مخصوصا که بهتونم جذب بشن ولی به چه قیمتی بعدش چی؟
می دونید چه بلایی بعدش به بدن و جسم ادم میاد... می دونید اونایی که روانشناسی خوندن در مورد اثرات منفی این نگاه ها روی جسم ضمیر ناخوداگاه و روح ادم می زاره...چی گفتن
✨✨✨✨✨✨✨
یه مثال ملموس می زنم شاید برا خیلی هاتون اتفاق افتاده و نظر روانشناسیه.... خود من و شما که می خونید  اسمشو بزاریم حسرت نداشتن... ما که مثل بعضی از شاههای قجری حرم سرا که نمی تونیم داشته باشیم
یک.... وقتی به نامحرم نگاه می کنید ادم یه لذت انی می بره ولی بعدش حسرته... حسرت چی داداش حسرت نداشتنش خب ما که شاید چند ساعت بعد یادمون بره... خب شما تضمین می دید ضمیر ناخوداگاهتون یادش بره بعضی اتفاقات تا اخر عمر تو ضمیر ناخوداگاه می مونه و بسیار زمان می بره تا اتفاقات ازش پاک بشه و این اطلاعات تو خلق و خوی ما اثر می زاره مثل عصبانیت که رفته ضمیر ناخوداگاه و زمان می بره کنترل بشه و باید کظم غیض و توجه نکردن محترمانه و... رو یاد بگیرید تا بتونید بر ضمیر ناخوداگاهتون اثر بزارید و از حیوانیت در بیاین که از اول برا هر موضوع ساده ای عصبانی نمی شدید این مشکلو نداشتید... شما ممکنه اون ادم هر چقدر داف پلنگ باشه یادتون بره ولی اون لحظه که یه جای بدن اون طرف خوشتون اومد.... این می چپه تو ضمیر نآخوداگاهتون می دونید بدیش چیه... مقایسه... اره مقایسه... شما هر چقدرم همسرتون خوشگل باشه ولی همه جای بدنش و قیافش که ماکسیموم نیست نمی تونیدم همچین کیسیو پیدا کنید چون سلیقه تاپ بودنم عوض می شه هر روز یه اندامیم مد می شه... به قول یک بزرگ غربی همه زنهای دنیا برای خالی کردن شهوت یک مرد کافی نیست.... خب ما اگه نگاه نکنیم و این نگاه نکردنمونو اونقدر ادامه بدیم که ذهنمون پالایش بشه که کنترل نگاه یک ماه اول سخته و پر شکسته که باید از شکستامون نترسیم درس بگیریم ادامه بدیم. چون دیگه کسی رو نمی بینیم و مقایسه ای نخواهیم داشت.و در اینده اگه ازدواج کردیم یا الان که متاهل هستیم رابطه جنسی بسیار لذت بخشی با همسرمون خواهیم داشت و خب برای به دست اوردن این لذت چند ماه باید ذهنمونو پالایش بدیم و نگاه نکنیم و این روش رو تا اخر عمرمون ادامه بدیم... این محدودیت باعث لذت بیشتر می شه و عمق رابطه می شه بعدا در مورد روابط جنسی مطالبی خواهم گذاشت. اینو من نمی گم جان گری روانشناس بزرگ تو کتاب زنان ونوسی مردان مریخی تو اتاق خواب می گه... فرض کنید یک خودرو 206 یا پرشیا رو ببرید صد سال پیش چه کیفی می کنید انگار سوار یک پورشه یا مک لارن شدید قضیه اینه.... شما مجبورید برای لذت بیشتر نگاه نکنید... می تونید در مورد این موضوع و لذته خودتونم بعدا فکر بکنید و نتایج خیلی بهتری نسبت به این تکست به دست بیارید

لطفا نظراتتون رو درباره این موضوع و مطلب برام بنویسید...
#+مطلب بعدی من احتمالا در باره تغییر سلیقه جنسی رسانه ها و ضمیر ناخوداگاهه اگه دوست داشتید در این مورد برام مطلب بنویسید یا پیدا کنید... این جز اولین مطالب وبلاگ ولی بعدها دیدید بازم نظراتتون رو بزارید وقت بشه  می خونمشون#
به نظر من عقل یعنی دستور های خداوند محدودیت های خداوند زجر افرین نیست همون برخوردیه که ما برای پیدا کردن انسان یا بچه وفادار امتحاناتی می زاریم اگه ازش موفق بیایم بیرون در این دنیا لذتهایی بهش می دیم..که اینطور نباشه به دور از حکمت خداونده نعوذ ب...
✨✨✨✨✨✨
من رضا ع هستم  بعدا بیشتر با هم اشنا می شیم...مطالب بعدی در مورد کنترل نگاه و تا مدتی رو نگاه دوست دارم کار بکنیم تو قسمت پایین وبلاگم تو بخش موضوعات قسمت جداگانه ای براش باز می کنم.... با کمک نظرات شما دوست دارم کتابی در این باره بنویسیم بزاریم نت... مطلب بعدی رو این هفته سعی می کنم بزارم... یا علی خدا نگهدارتون