#چجوری_یه_مرد_خوب_باشم 


 نیازهای کلیدی زنانه:


👈بعد از برآورده شدن نیازهای مشترک تمام انسان ها، باید نیازهای انحصاری جنس خانم ها و آقایان شناسایی و برآورده بشود. 

👌از نیازهای مهم و منحصر به فرد خانم ها عبارتند از:

🌸۱- نیاز به درجه یک و تک بودن برای همسرش

🌸۲- نیاز به شنیدن و دیدن کلمات عاطفی مثل گفتن دوستت دارم و یا نوشتن جملات عاطفی

🌸۳- نیاز به تشکر از همراه بودن در سختی های زندگی

🌸۴- نیاز به حمایت های عاطفی

🌸۵- نیاز به تمجید در حضور دیگران و…

پس اگر مردان این نیازها را بشناسند و سعی کنند برای همسرشان برآورده نمایند می توانند گام های رسیدن به صمیمیت و داشتن یک زندگی زیبا و مملو از عشق را تجربه کنند. 


💑💞همسر من💞💑

💞

همسرانی  که سعی می‌کنند تا از ترس ازدست دادن همسرشان، دائما او را تحت سلطه خود در آورده،اکثرا گرفتار همان اتفاقی که میترسیدند میشوند ،همسر خود را از دست می دهند !


💑💞همسر من💞💑

#آهای_خانم_آهای_آقا 


 رنجش‌های کهنه را از نو زنده نکنید. مسائلی که قبلا شما را رنجانده است و به اندازه کافی در مورد آن مشاجره داشته‌اید را مجددا مطرح نکنید. 


رجوع به گذشته برای یافتن شاهد همیشه در زندگی‌های مشترک ایجاد اشکال نموده است و باعث تیرگی روابط می‌گردد.



💑💞همسر من💞💑

#آهای_خانم_آهای_آقا 


💕 چه جوری از همسرم انتقاد کنم ؟


وقتی می خواین از شوهرتون انتقاد کنید قهر و داد و هوار و گریه راه نندازین 

بهتره از اسلوب انحرافی وارد شید مثلا این جمله رو بگید :  "من ازشوهرم فلان انتظار رو دارم" آقایون کلا برای برآورده کردن انتظارات شما جون هم میدن چون حس الگو بودن رو در وجود خودشون احساس میکنن اما اگر سر همسرتون داد بزنید اون فکر میکنه میخواین توی رابطه مسلط بشین اونم سرتون داد میزنه

منبع= 💑💞همسر من💞💑

@hamsare_man