🍁  خیلی جالبه که بعضی از زن و شوهرها وقتی دارن با هم صحبت میکنن،به یک باره از هم ناراحت میشن.
گاهی وقتها مرد از شنیدن حرف زن حتی شده عصبانی میشه.
ولی اینو باید بدونید که فقط شما دارید با هم صحبت میکنید.
اقای عزیز خانومتون احتیاج داره باهات صحبت کنه به حرفهاش بدون هیچ واکنشی گوش بده.بزار حرفشو بزنه...
احساس خانومها خیلی خیلی متغیره،تو اوج عصبانیت،با یه نگاه پر محبت شما و یا یه نوازش عاشقانه شما سریع تغییر حالت میدن.
و حالا خانم عزیز وقتی یه دل سیر با شوهرت حرف زدی میتونی بعدش ازش تشکرکنی

👈  مثلا بهش بگی

🌷    ممنونم که گوش دادی.
🌷    باید باهات درددل می کردم.
🌷    متاسفم چون می دونم گوش دادن به این مسئله برات دشوار بود.
🌷    می تونی همه ی چیزهایی را که گفتم فراموش کنی.حالا دیگر قضیه برایم زیاد مهم نیست.
🌷    حالم خیلی بهتر شد.ممنونم که کمکم کردی و گذاشتی حرفم را بزنم.
🌷    این گفتگو واقعا برایم مفید بود چون نگرش بهتری پیدا کردم.حالا حالم خیلی بهتره
🌷     ممنونم که گوش دادی.وای، چقدر حرف زدم. حالا احساس بهتری دارم.
🌷     بعضی وقت ها دلم می خواد حرف بزنم و(کانال همسران بهشتی) بعد حس و حالم تغییر می کنه.از اینکه با صبر و تحمل کمکم کردی که با تو حرف بزنم و مشکلاتم را بیان کنم، واقعا از تو ممنونم.

👈  هر کدوم از جمله های بالا میتونه برای مردها ارزش زیادی داشته باشه،و وقتی این جملات را بشنون احساس خوبی بهشون دست میده که چقدر تونستن مفید واقع بشن و شما چقدر قدرشناس بودید.

👈  این جمله ها در زبان یه مرد جایگاه ویژه ای داره.

👈  اینها بخشی از مهارت های کلامی که اگر در زندگی زوجین وجود نداشته باشه،مشکلاتی را به وجود میاره.شاید اگر زن و شوهرها روی مهارت های کلامیشون کار میکردن ،مرد به زن محبت میکرد و زن به مرد قدرت میداد و با جمله های زیبا قدردان زحمات هم بودن هیچ وقت زندگیشون به بن بست نمی رسید

این پیام را برای همسرتان ارسال کنید

💑💞همسر من💞💑
@hamsare_man