#نبات‌های_ازدواج (77) 


⭕ خواستگاری


با سلام 

#دختری ۲۱ ساله هستم. به لطف خدا بزرگ تا حالا سعی داشتم به دستورات دین تا جایی که تونستم عمل کنم و هرگز وارد #رابطه با جنس مخالف نشدم و برای همین اصلا تجربه ایی از اینجور رابطه ها ندارم .

حدود سه ، چهار ماه پیش یکی از #پسرای کلاسمون اومد و باهم در مورد ازدواج صحبت کرد و ازم در مورد مسائل مربوطه نظر خواهی میکرد بهم گفت معیارهات رو بنویس اما من بهش میگفتم که هنوز شرایطش رو ندارم و میخوام کمی بزرگتر بشم و اطلاعات بیشتری در مورد ازدواج بدست بیارم اما اون هی میگفت نه وقت ازدواج شما همین الانه و باید ازدواج کنید دیر میشه از این قضیه یه چند وقت گذشت بعد سعی کردم بیشتر به مسئله ازدواج فکر کنم .

رفتار اون آقا پسر رو بیشتر زیر نظر گرفتم و به حرفاش خیلی فکر کردم توی کلاس خیلی بهم توجه داشت چند بار هم ازم در مورد مسائل ازدواج و معیارهام نظر خواست اما من خیلی خشک باهاش حرف میزدم .اما اون مرتب این بحث رو وسط میکشید حتی توی گروه تلگرامی دانشگاه برام شعر عاشقانه فرستاد داشت کم کم حرف هایی میزد که بهم بفهمونه که دوستم داره یک بارهم ازم خواست که از طرف دانشگاه با دانشجویان بریم نمایشگاه کتاب منم مرتب با خودم میگفتم خدایا هدفش چیه از این کارا چرا اینقدر تو کلاس ، گروه بهم توجه داره تا اینکه متوجه شدم با چندتا #دختر دیگه که مثل من ظاهر متدینی داشتن همین حرفارو میزنه بعد از اون قضیه بهش بی توجهی کردم اصلا توی کلاس بهش حتی نگاه هم نمی‌کردم ، سلام نمی‌دادم بعد اومد ازم دلیل این کم توجهی رو جویا شد منم گفتم قبلا در مورد شما یه جور دیگه فکر میکردم دیگه اونجوری فکر نمیکنم اونم بعداز کلی حرف در آخر گفت شما عین خواهرم هستید من به یه شخص دیگری علاقمندم و خیلی وقته بهش فکر میکنم خیلی دوست دارم باهاش ازدواج کنم.

فقط سوال من اینه چرا وقتی هدفتون با یه دختر متدین  ازدواج نیست میاید و با #احساساتش بازی میکنید من بعداز اون قضیه خیلی دلم شکست و شکایتشو به امام حسین کردم هرگز ازش نمی‌گذرم .

خواهش میکنم اگه هدفتون جدی نیست با دخترای پاک حرف هایی که احساساتشون رو تحریک می‌کنه نزنید . 

من شکست خوردم ولی فهمیدم که تا وقتی از نیت یک پسر کامل آگاه نشدم بهش اجازه ندم که باهام در مورد مسائل مربوط به ازدواج حرف بزنه.

یاعلی

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

✅شاخه نبات:

🔴 دخترخانوم‌های محترم! هیچوقت هیچوقت دل، ذهن، چشم و اوقات خودتون رو درگیر و بسته به پسری نکنید... حتی اگر اون پسر به شما درخواست آشنایی و ازدواج داده... جنس دختر، #احساسه و این احساساتی شدن میتونه پاشنه آشیل شما باشه... هرگونه درخواستی برای ازدواج رو فورا در مسیر #خانواده‌ها هدایت کنید تا بتونید تصمیم عاقلانه‌ای بگیرید... خیلی مراقب باشید.


#کانال_شاخه_نبات

🌺 @shaakhehnabaat