من رضا نک، در این وبلاگ سعی کردم و سعی می کنم از اصوات سخنرانی ها و مطالبی استفاده بکنم که به نظر خودم جز بهترین و سازنده ترین مطالب در زمینه خودسازی و اطلاعات دینی، سیاسی هستند.
امیدوارم من رو در نوشتن بهتر این مطالب یاری بکنید
(☑️در این وبلاگ تمام سعی ام را می کنم هیچ گونه شهوت دیده شدن رو نیارم وسط و قربت الی الله بیآم وسط میدان به شمام توصیه می کنم برای تبلیغ بهتر دین و یکی از روش هایی که به راحتی می تونید کلی کار خوب ذخیره بکنید و کار خوب که دیگران انجام میدن برای شمام نوشته بشه )

    _______________________________
به این سخنرانی در مورد تبلیغ دین گوش بدین

دریافت با کیفیت متوسط (15.6 مگا بایت)

___________________________________

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

🔸"بنده ای نیست که به وقت های نماز و جاهای خورشید(منظور نماز اول وقت است ) اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می کنم: 

🔺برطرف شدن گرفتاری ها و ناراحتی ها🔺آسایش و خوشی به هنگام مردن 🔺و نجات از آتش.📚سفینه البحار

سایت sokhanranidini

بلاخره من یه اینستاگرام شخصی زدم https://www.instagram.com/reza.abb72

ادرس کوتاه وبلاگ

yon.ir/1fVLM