همیشه و همیشه گفته‌ام:


من کار خوب و درست و مناسب خودم رو انجام می‌دهم.

شما رو خوشحال کرد چه خوب؛

شما رو ناراحت کرد بسیار بسیار متاسفم؛

اما من همچنان کار خوب و درست و مناسب خودم رو انجام میدم...!


من نیامدم در این دنیا که دیگران را راضی کنم.

برای خودتان و شخصیتتان و تصمیم‌تان بیشتر احترام قائل باشید.


💑💞همسر من💞💑

@hamsare_man

شاخص های جدی و تاثیر گذار در یک خانواده خوب و سالم


1- در یک خانواده خوب، رابطه والدین با دانش‌آموز بسیار مثبت و مثلا زمان گفتگوهای روزانه بین آنها حداقل یک ساعت است.


2- یک دختر یا پسر نوجوان یا جوان در هر شرایط دشوار و در مواجهه با پرسش‌های جدید، بیش از هر فرد خارجی به والدین خود اعتماد دارد.


3- بچه‌ها و پدر و مادر با هم دوست هستند.


4- خانواده برای آینده برنامه و هدف‌گذاری مشخص دارد.


5- ارزش‌های ارائه‌شده در مدرسه و شرایط پیدا و پنهان اعضای خانواده در یک راستا و نزدیک به هم ارزش‌گذاری می‌گردد.


💑💞همسر من💞💑

@hamsare_man

قانونى داریم که همیشه ثابت است:


"ما به محیطمان عادت میکنیم" 

اگر با آدم‌های بدبخت نشست و برخاست کنید، کم کم به بدبختی عادت می‌کنید و فکر می‌کنید که این طبیعی است.


اگر با آدم‌های غرغرو همنشین باشید عیب جو و غرغرو می‌شوید و آن را طبیعی می‌دانید.


اگر دوست شما دروغ بگوید، در ابتدا از دستش ناراحت می‌شوید ولی در نهایت شما هم عادت می‌کنید به دیگران دروغ بگویید و اگر مدت طولانی با چنین دوستانی باشید، به خودتان هم دروغ خواهید گفت.


اگر با آدم‌های خوشحال و پر انگیزه دمخور شوید شما هم خوشحال و پرانگیزه می‌شوید و این امر برایتان کاملا طبیعی است.


"تصمیم بگیرید به مجموعه افراد مثبت ملحق شوید وگرنه افراد منفی شما را پایین می‌کشند و اصلا متوجه چنین اتفاقی هم نمی‌شوی"


💑💞همسر من💞💑

@hamsare_ma hamsare_man n